Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa biur podróży Neckermann, która promuje wyjazdy do duńskiego Billund, gdzie zlokalizowany jest Legoland.

Kampania potrwa do końca lutego i będzie realizowana równolegle w internecie, kinach, w warszawskim metrze, a także sieci sprzedaży na terenie całego kraju.
Głównym elementem akcji jest spot wizerunkowy, którego bohaterem jest chłopiec wraz z rodziną udający się na wymarzone wakacje do Legolandu.
Spot reklamowy będzie emitowany przed filmem "Lego Przygoda 2" w sieci Multikino i Cinema City, a także w social mediach, na portalach internetowych oraz w sieci ekranów w biurach Neckermanna.
Kampanię przygotował we własnym zakresie Neckermann.
Marketing internetowy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Neckermann promuje wyjazdy do Legolandu (wideo)