„Wakacje pełne słońca i beztroski” w kampanii Neckermanna (wideo)
Biuro podróży Neckermann zaczęło wakacyjną kampanię reklamującą wyjazdy zagraniczne. Kampania, prowadzona pod hasłem „Rezerwuj wakacje pełne słońca i beztroski”, oprócz reklam obejmuje konkurs „Zostań gwiazdą Neckermanna”.

- Celem kampanii jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na bardzo atrakcyjne ceny wakacji z Neckermannem, które prezentujemy na przykładzie kluczowych kierunków z naszej oferty: Bułgarii, Turcji oraz Grecji. Chcemy także wzmocnić nasz wizerunek jako organizatora beztroskich wakacji dla klientów szukających różnorodnej oferty wypoczynku - opisuje akcję Efe Türkel, dyrektor ds. transformacji w Neckermann Polska.
Akcja reklamowa do 19 lipca będzie prowadzona w telewizji (TVP, TVN, kanały tematyczne), do końca sierpnia na 150 autobusach w największych miastach (Warszawie, aglomeracji śląskiej, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Łodzi i Szczecinie), a także w internecie oraz punktach sprzedaży.
Kampania obejmuje też konkurs „Zostań gwiazdą Neckermanna”, w którym można poprzez stronę gwiazda.neckermann.pl przesłać swoje zdjęcie proponowane na okładkę katalogu biura Neckermann na najbliższy sezon zimowy lub przyszły sezon letni. Najlepsza fotografia znajdzie się na okładce, a jej autor wygra wyjazd zagraniczny.
Produkcją spotów zajęła się agencji Nadal Studio, a strategią komunikacji i zakupem mediów - dom mediowy Havas Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Wakacje pełne słońca i beztroski” w kampanii Neckermanna (wideo)