SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią

OSM Piątnica rusza z kampanią promującą twarogi, w tym zarówno nowy twaróg w kostce, jak i dobrze znany klinek. Działania promocyjne prowadzone w telewizji, jak i w internecie potrwają do połowy czerwca. 

mat.prasowe mat.prasowe

Kampania promocyjna twarogów z Piątnicy potrwa pięć tygodni i obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcją zajął się dom produkcyjny PapayaFilms, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Five Media. 

“Celem kampanii Piątnicy jest komunikacja zalet nowego produktu oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie twarogów klasycznych” – czytamy w komunikacie prasowym. Nowy twaróg w kostce ma być odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów. 

 “Powstaje on z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców i wyróżnia się prostym, naturalnym składem, miękką konsystencją oraz wyjątkowym, domowym smakiem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach tłuszczowości – półtłustym i chudym, dzięki czemu każdy znajdzie opcję dopasowaną do swoich preferencji. Świetnie sprawdza się zarówno w daniach słodkich, jak i wytrawnych” - podano w dalszej części informacji prasowej. Kampania obejmuje również dobrze znane na rynku twarogi Piątnicy w klinku. 

 

 

 

 

 


 

 

Dołącz do dyskusji: Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl