Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią
OSM Piątnica rusza z kampanią promującą twarogi, w tym zarówno nowy twaróg w kostce, jak i dobrze znany klinek. Działania promocyjne prowadzone w telewizji, jak i w internecie potrwają do połowy czerwca.

Kampania promocyjna twarogów z Piątnicy potrwa pięć tygodni i obejmie telewizję oraz internet, w tym programmatic, VOD, media społecznościowe i YouTube. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Bardzo, produkcją zajął się dom produkcyjny PapayaFilms, a zakup mediów powierzono domowi mediowemu Five Media.
“Celem kampanii Piątnicy jest komunikacja zalet nowego produktu oraz wzmocnienie pozycji marki w segmencie twarogów klasycznych” – czytamy w komunikacie prasowym. Nowy twaróg w kostce ma być odpowiedzią na potrzeby współczesnych konsumentów.
“Powstaje on z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców i wyróżnia się prostym, naturalnym składem, miękką konsystencją oraz wyjątkowym, domowym smakiem. Produkt dostępny jest w dwóch wariantach tłuszczowości – półtłustym i chudym, dzięki czemu każdy znajdzie opcję dopasowaną do swoich preferencji. Świetnie sprawdza się zarówno w daniach słodkich, jak i wytrawnych” - podano w dalszej części informacji prasowej. Kampania obejmuje również dobrze znane na rynku twarogi Piątnicy w klinku.
Dołącz do dyskusji: Nie tylko klinek. Piątnica rusza z nową kampanią