Piątnica wraca z kampanią Serka Wiejskiego
OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach.
Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie emitowane będą w telewizji oraz na VOD.
Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy potrwa 4 tygodnie. W trakcie jej trwania emitowane będą 2 spoty reklamowe: Serków Wiejskich z owocami oraz Serka Wiejskiego wysokobiałkowego.
Przy kreacjach pracowały agencje Plej oraz Handmade, domy produkcyjne: Locomotive oraz Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piątnica wraca z kampanią Serka Wiejskiego