Piątnica rusza z kampanią serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!
Pod hasłem „A jaki jest Twój Smak?” marka Piątnica ruszyła z ogólnopolską kampanią promocyjną prezentującą szerokie portfolio swoich produktów. Akcja ruszyła z początkiem czerwca. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kampania potrwa przez cały miesiąc i obejmie działania w telewizji, serwisach VOD, na YouTube oraz w kanałach digital – w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku, Pintereście oraz programmatic. Tak zaplanowana obecność w mediach gwarantuje szeroki zasięg i skuteczne dotarcie z informacją o serkach Twój Smak do konsumentów o zróżnicowanych preferencjach kulinarnych – czytamy w komunikacie prasowym.
Celem akcji promocyjnej serków Twój Smak ma być wsparcie ich sprzedaży i budowy silnej rozpoznawalności marki Piątnica. “Dzięki atrakcyjnej koncepcji kreatywnej kampania trafia do różnych grup konsumentów – niezależnie od wieku, stylu życia czy preferencji kulinarnych”.
Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, produkcję zrealizowało Papaya Films, postprodukcję i udźwiękowienie Prodigious, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Five Media oraz Starcom.
Naturalny smak, lokalne pochodzenie, różnorodna oferta
“Serki Twój Smak to produkty najwyższej jakości, tworzone z lokalnego mleka, o naturalnym i prostym składzie, bez zbędnych dodatków. Konsumenci cenią je za pyszny, domowy smak, różnorodność wariantów oraz wygodę użycia. Prowadzona kampania ma na celu umocnić pozycję marki na rynku, podkreślić lokalne pochodzenie produktów oraz zaprezentować szeroką gamę serków Twój Smak – tak, aby każdy mógł znaleźć swój ulubiony wariant m.in. serek do smarowania, serek puszysty, aksamitny czy serki w plastrach” – napisano w komunikacie prasowym.
Dołącz do dyskusji: Piątnica rusza z kampanią serków Twój Smak – z Piątnicy, no bo skąd!