SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła nowa kampania Oranżady Hellena Musssująca!

 „POPisowe Obby Oranżady Hellena” to hasło letniej kampanii marki znanego napoju osadzonej w świecie Roblox. Tegoroczna akcja, która ruszyła 2 czerwca, to połączenie zabawy, wyzwań oraz premiery nowego produktu – Oranżady strzelającej o smaku gumy balonowej. Twórcy kampanii chcą dotrzeć do młodej grupy odbiorców poprzez immersyjny świat marki i pokazanie Oranżady Hellena jako nieodłącznego elementu nowoczesnego stylu życia.

mat.prasowe mat.prasowe

Za rozwój nowego produktu – Oranżady strzelającej o smaku gumy balonowej – odpowiada Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager w Colian. Nowość Helleny ma zaskakiwać “intensywnym smakiem, nietuzinkową formą i wybuchową energią”. Kampanię promocyjną przygotowała agencja SKIVAK, odpowiadając za key visual, treści, działania digitalowe i zakup mediów. 

Nową wersję gry „Popisowe Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z Creative Ideas, a za obsługę PR odpowiada Kolterman Media Communications.

Działania promocyjne obejmują platformę Roblox. Świat Oranżady Hellena został wzbogacony o nowe poziomy, kreatywne zadania, konkursy oraz oficjalny sklep z markowymi gadżetami. Na uczestników czekają także ekscytujące atrakcje w ramach letniego Popi Summer Camp, gdzie będzie można rywalizować z popularnymi influencerami ze świata gamingu. Wszystkie wydarzenia będą transmitowane na żywo na YouTube – czytamy w komunikacie prasowym.

TikTok z POPisową nakładką i codzienne wyzwania w social mediach

Kampania obejmuje również działania w mediach społecznościowych. Na TikToku pojawi się specjalna nakładka, dzięki której użytkownicy będą mogli sterować Popim – bohaterem marki – za pomocą głosu, imitując wybuchowe dźwięki. W codziennej komunikacji pojawią się konkursy, eksperymenty, zabawy i inspiracje, które mają angażować społeczność i sprawić, że Oranżada Hellena Musssująca stanie się nieodłącznym elementem letnich przygód.

Zdaniem twórców kampanii, połączenie wirtualnej rozrywki, zaangażowania influencerów, codziennej aktywności w social mediach oraz nowego produktu sprawi, że marka stworzy nowoczesny, przyjazny dzieciom wizerunek, zachęcając do dzielenia się pozytywnymi emocjami – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

 

Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Oranżady Hellena Musssująca!

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl