Nielsen Online: witryny gazet coraz popularniejsze
W grudniu ubiegłego roku dziesięć czołowych internetowych serwisów amerykańskich gazet odwiedziło 40,1 miliona unikalnych użytkowników.
W porównaniu z analogicznym okresem roku 2007 (34,6 miliona) oznacza to wzrost o 16 procent - wynika z danych firmy badawczej Nielsen Online.
Najpopularniejszą witryną była w ubiegłym miesiącu NYTimes.com z liczbą 18,2 miliona unikalnych odwiedzających (wzrost o 6 procent wobec grudnia 2007).
Na kolejnych miejscach znalazły się strony: USATODAY.com (11,4 mln - wzrost o 15 procent), washingtonpost.com (9,5 mln - wzrost o 12 procent), LA Times (8 mln - wzrost o 73 procent), Wall Street Journal Online (7,2 mln - wzrost o 34 procent), Daily News Online Edition (5,9 mln - wzrost o 99 procent), Chicago Tribune (5,2 mln - wzrost o 35 procent), New York Post (4,6 mln - wzrost o 60 procent), Boston.com (4,1 mln - spadek o 6 procent) oraz SFGate.com/San Francisco Chronicle (3,5 mln - wzrost o 26 procent).
Dane Nielsen Online pokazują, że nie tylko więcej osób odwiedza gazetowe witryny, ale również, że odwiedzają oni tego typu strony częściej niż rok wcześniej. Całkowita liczba wizyt na dziesięciu najpopularniejszych serwisach zwiększyła się w ujęciu rocznym o 27 procent: z 199,6 miliona w grudniu 2007 do 252,7 miliona w grudniu 2008.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Nielsen Online: witryny gazet coraz popularniejsze