Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)
W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu.

Reklama, która promuje markę środków do zmywarek Finish ma formę musicalu, którego bohaterowie dość ironicznie demonstrują swoją nienawiść do ręcznego zmywania naczyń.
Kampania oparta przede wszystkim na 75-sek. filmie będzie prowadzona w większości krajów na świecie, w tym również w Chinach, Brazylii, Południowej Afryce i Turcji, gdzie ręczne mycie naczyń wciąż jest normą.
Głównym elementem spotu jest gumowa, żółta rękawica kuchenna, której zwykle używa się m.in. przy zmywaniu naczyń. W końcowej scenie filmu pęka. Motyw tej rękawiczki będzie wykorzystywany w reklamach prasowych, na eventach itp.
Reżyserem filmu jest Ian Pons Jewell, wyprodukowała go firma Time Based Arts. Tekst i muzykę stworzyła agencja Wieden+Kennedy, a piosenkę wyprodukował Warner Music.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)