Durex przekonuje, że "Nawilżanie jest seksi"
Marka Durex (Reckitt) ruszyła z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty. Działania „Nawilżanie jest seksi” kierowane są głównie do kobiet. Akcję przygotowały DDB Warszawa, Big Picture, OMD oraz Tears of Joy.
Tytuł kampanii, jak i całe zrealizowanie w jej ramach działania, mają uzmysłowić kobietom, że stosowanie lubrykantów jest czymś naturalnym i nie powinno być powodem do wstydu. Istnieje przekonanie, że po produkty z tej kategorii sięgają jedynie starsze panie w okresie menopauzy bądź kobiety w czasie wysokiej aktywności seksualnej. Marka chce zerwać z tym stereotypem.
Durex reklamuje lubrykanty
- Od lat głównym celem naszych działań jest zwiększanie komfortu życia seksualnego Polek i Polaków. Przełamujemy tabu i mówimy o rzeczach, które mogą wydawać się trudne, ale które dotyczą każdego człowieka. Tak samo jest przy okazji kampanii „Nawliżanie jest seksi”, która skupia się na kwestii lubrykacji, a w centrum zainteresowania stawia potrzeby kobiet. Wiemy, jak częstym problemem jest niedostateczne nawilżenie, a jednocześnie jak bardzo czynnik ten wpływa na komfort wielu kobiet. Dlatego pragniemy uświadomić Polki, że nie trzeba przystawać na niewygodę, a nawet ból. Można wziąć sprawy w swoje ręce i cieszyć się przyjemnym seksem - mówi Katarzyna Bitowt-Zaczkowska, senior brand manager marki Durex.
Na potrzeby kampanii zaadaptowano na polski rynek globalną wersję spotu reklamowego, w którym na różnych przykładach przedstawiono sprawczość kobiet XXI wieku.
Kampania potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w telewizji, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.
Stworzeniem strategii oraz adaptacją idei kreatywnej kampanii Durex „Nawilżanie jest seksi” zajęła się agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture.
Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Placement w TV oraz w digitalu zakupił dom mediowy OMD.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Durex przekonuje, że "Nawilżanie jest seksi"