Durex namawia do spędzenia Walentynek w łóżku (wideo)
„Zostańcie w łóżku i odkryjcie rozkosz dopasowania” to hasło walentynkowej kampanii Durex (Reckitt Benckiser) będącej kontynuacją ubiegłorocznego projektu „Głośni w łóżku”. Akcję przygotowały DDB Warszawa, OMD, Zenith, Papaya Films, Rio de Post, Głośno, Tears Of Joy, Big Picture.
W walentynkowej kampanii marki Durex zobaczymy m. in. Agnieszkę i Bartka - parę znaną już z letniej odsłony projektu „Głośni w łóżku”. Wystąpili oni w krótkich formatach wideo, powstałych z okazji walentynkowego projektu marki, wyreżyserowanych przez duet Michał Palikot & Bartosz Dombrowski.
Materiały nagrano z perspektywy sypialni i widać na nich, jak gra od Durex zainspirowała pary do rozmowy o swoich potrzebach.
Durex kontynuuje kampanię "Głośni w łóżku"
- Decyzję o kontynuacji komunikacji „Głośni w łóżku” podjęliśmy w oparciu o obserwacje reakcji na letnią odsłonę projektu. Zauważyliśmy, że temat wzbudził wśród odbiorców falę emocji, a wielu z nich udostępniało materiały dalej, uznając poruszane zagadnienia za bardzo istotne. Kolejny raz zachęcamy polskie pary, by rozmawiały otwarcie o swoich pragnieniach, ponieważ wierzymy, że rozmowa jest podstawą realizacją misji marki, jaką jest zapewnienie dostępu do szczęśliwszego i bezpieczniejszego seksu - komentuje Kamil Komarzyniec, junior brand manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.
TVP odmówiła emisji spotu marki Durex z parą gejów, bo "widzowie skarżą się na reklamy zawierające treści intymne"
Dodatkowo powstała 30-sekundowa, walentynkowa wersja spotu znanego już z pierwszej odsłony akcji "Głośni w łóżku".
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej walentynkowej odsłony kampanii Durex „Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją formatów wideo oraz spotu telewizyjnego zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Głośno.
Koordynacją całościowej strategii PR, w tym realizacją działań media relations dla marki, zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. Za obsługę odpowiedzialny jest zespół lifestyle, kierowany przez Kamilę Kończak.
Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears of Joy. Zakup reklam w telewizji leżał po stronie OMD, a media w digitalu zakupił dom mediowy Zenith.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Durex namawia do spędzenia Walentynek w łóżku (wideo)