Nikodem Sarna pokieruje zespołem MarTech & CX w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of MarTech & CX.
Rolą Nikodema Sarny na tym stanowisku będzie rozwój biznesu Altavia Kamikaze + K2 w obszarze MarTech & CX, w tym pozyskiwanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz kształtowanie oferty agencji.
Nikodem Sarna pracuje w branży marketingowej od kilkunastu lat. Wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę m.in. w Proxi.cloud na stanowisku marketing & product manager, w Matterkind (IPG Mediabrands) na stanowisku marketplace associate director EMEA, YOC na stanowisku platform growth manager, WayToGrow na stanowisku head of international business development, Smart AdServer na stanowisku business development manager CEE, w Starcom MediaVest Group na stanowisku programmatic specialist, jak również w Netsprint na stanowisku campaign manager.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nikodem Sarna pokieruje zespołem MarTech & CX w Altavia Kamikaze + K2