YOC wzmacnia dział sprzedaży w Polsce
Zmiany w dziale sprzedaży YOC Poland: dołącza Angelika Leśniewska, Sylwia Kaska obejmuje rolę Head of Sales; Nikodem Sarna zajmie się rozwojem produktu VIS.X.
YOC Poland - firma specjalizująca się w rozwiązaniach marketingu mobilnego (AdTech) powołała Sylwię Kaska na stanowisko regionalnej szefowej sprzedaży. Sylwia związana jest z YOC od ponad 3 lat, dotychczas uczestniczyła w rozwoju firmy jako Senior Sales Manager. Z początkiem kwietnia zespół sprzedaży w roli Senior Sales Manager wzmocni równiez Angelika Leśniewska, która wcześniej współpracowała m.in. z Adrino oraz Selectivv.
W ramach rozwoju kluczowego produktu - platformy SSP VIS.X - YOC powołał na stanowisko Senior Programmatic Manager’a Nikodema Sarnę, który do tej pory odpowiadał sprzedaż kampanii realizowanych w modelu programmatic. Od kwietnia Nikodem będzie odpowiedzialny za rozwój produktu VIS.X na wszystkich rynkach.
Zmiany personalne, które zdecydowaliśmy się wprowadzić na początku drugiego kwartału pozwolą spółce nie tylko wzmocnić pozycję na rynku i przyspieszyć adopcję platformy VIS.X, ale przede wszystkim dostarczyć zdecydowanie większą wartość współpracującym z YOC reklamodawcami, agencjami i wydawcami - komentuje Wojciech Nowański, prezes zarządu YOC Poland.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu