YOC Poland wzmacnia dział Studio
Do zespołu YOC Poland dołączyły Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch, wzmacniając dział Studio, odpowiedzialny za tworzenie kreacji reklamowych dla klientów prowadzących z YOC swoje kampanie mobile/digital. Jednocześnie pracę w firmie zaczyna też Maciej Krupa.
Magdalena Grosz-Górska i Karolina Bloch obejmują w YOC Poland stanowiska junior creative solution manager, wzmacniając dział Studio, który do tej pory był 5-osobowy.
- Specjalizujemy się w reklamach high-impact gdzie na ten właśnie “impakt” składa się wiele elementów składowych, w tym m.in. nasza autorska platforma transakcyjna VIS-X, autorskie zaawansowane formaty reklamowe czy odpowiedni dobór wydawców, udzielających swoje zasoby reklamowe, ale też właśnie odpowiednia kreacja i odpowiednio dynamiczne jej przygotowywanie czy modyfikowanie w trakcie kampanii. Dlatego jest dla nas ważne by robić to in-house i robić to jak najlepiej. I dlatego zależy nam na dynamicznym rozwoju działu Studio, bo to właśnie on jest kluczowy, by tworzyć high-impactowe kreacje dla naszych klientów - mówi Wojciech Nowański, managing director YOC Poland.
Magda Grosz-Górska ma 8 lat doświadczenia zawodowego, do YOC Poland przechodzi bezpośrednio z Lajt Mobile (Telestrada SA), gdzie przez ostatni rok jako samodzielna graficzka zajmowała się m.in. projektowaniem podstron, bannerów i ikon, wdrożeniem nowego brandingu marki, jak również przygotowywaniem grafik na potrzeby kampanii Google Ads.
Karolina Bloch bezpośrednio przed przejściem do YOC pracowała jako marketing junior & content creator w firmie Idea MM, a wcześniej przez dwa lata jako graphic designer & content creator w Funzeum.
Z kolei do działu Publisher Management (odpowiedzialnego za współpracę z wydawcami) dołącza Maciej Krupa, którego rolą na stanowisku junior publisher manager, będzie nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wydawcami współpracującymi z YOC oraz monitoring powierzchni wydawniczej pod względem viewability i jakości.
Przez ostatnie 2 lata Maciej Krupa pracował w firmie Lionbridge Poland, gdzie jako game testing associate zajmował się m.in. testowaniem oprogramowania.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: YOC Poland wzmacnia dział Studio