Rewolucja w formule "Ninja Warrior Polska"? Polsat szykuje kolejną edycję
Telewizja Polsat zaczęła poszukiwania uczestników do kolejnej edycji programu „Ninja Warrior Polska”. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, w nowej serii niewykluczone są zmiany w formule show.
Obecnie Polsat we wtorki nadaje 9. edycję „Ninja Warrior Polska”. Jej finał pokazany zostanie 16 kwietnia o godz. 20.05. Już w poprzednim odcinku ogłoszono jednak start poszukiwań uczestników do kolejnej serii formatu.
Polsat zwykle kręci po dwie edycje „Ninja Warrior Polska” z powodu kosztów budowy całej scenografii - toru przeszkód, który przechodzą uczestnicy formatu. Ósmą i dziewiątą edycję realizowano w Pre Zero Arenie Gliwice latem ub.r. i tak pewnie będzie w przypadku kolejnych serii.
Zmiany mogą być w innym aspekcie - stacja rozważa rewolucję w samym przebiegu rozgrywki. Zamiast jednego toru przeszkód powstałyby dwa równoległe, które pozwoliłyby na rywalizację dwóch uczestników w tym samym czasie. Decyzji w tej sprawie jeszcze nie ma.
„Ninja Warrior Polska” niedostępne w streamingu
„Ninja Warrior Polska” oglądać można tylko w telewizji, obecnie nadawca nie ma bowiem licencji, by pokazywać odcinki w serwisie streamingowym Polsat Box Go.
Średnia oglądalność trzech odcinków obecnie emitowanej 9. serii programy wyniosła 715 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Formuła japońskiego formatu „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.
Gospodynią programu jest Karolina Gilon, a zmagania komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.
Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc/The Story Lab.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rewolucja w formule "Ninja Warrior Polska"? Polsat szykuje kolejną edycję