Nominacje do Złotych Spinaczy 2015: najwięcej dla Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Ogłoszono nominacje w tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze. Siedem szans na nagrody ma agencja Havas PR Warsaw, a pięć - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Po trzy nominacje przyznano w 27 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2015. Siedem nominacji otrzymały projekty współtworzone przez agencję Havas PR Warsaw, pięć - przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, a po cztery - projekty Idea Banku i Orange Polska.
Wszystkie nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej gali 4 grudnia br.
Złote Spinacze są organizowane przez Związek Firm Public Relations, a partnerem merytorycznym audytującym konkurs jest KPMG.
NOMINACJE DO ZŁOTYCH SPINACZY 2015
KATEGORIE GŁÓWNE
PR korporacyjny
• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej (komunikacja przejęcia od Accor sieci hoteli w sześciu krajach) – NOBILI PARTNERS
PR produktu
• Extra bilet, extra trailer – Orange Polska, VML Poland
• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
Public Affairs i Lobbying
• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
• Równe szanse dla producentów kruszyw sztucznych. – Komunikacja Plus
Kampania Społeczna
• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
• Kampania: „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” – On Board Public Relations
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
Komunikacja wewnętrzna
• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy – Grupa Żywiec S.A.
• Zakosztować filozofii – Nexteer w Europie – Imago Public Relations
• Getin dzieciom – Getin Noble Bank
Event komercyjny
• Orange Video Fest by LifeTube – Orange Polska, VML Poland, LifeTube
• European Rover Challenge – Planet PR
• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo
Event społeczny
• Europejskie Forum Nowych Idei 2014 – Konfederacja Lewiatan
• Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie – MAKRO Cash&Carry Polska
• Bieg Fair Play – Getin Noble Bank
Launch nowego produktu, usługi lub firmy
• Woolet – Sarota PR
• “Wiedźmin 3: Dziki Gon” polskim eksportowym dobrem narodowym – Monday Public Relations i CD PROJEKT RED
• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
Corporate Social Responsibility (CSR)
• Aktywni do setki – Microsoft
• Tatuaże Wolności – Dentsu Aegis Network Polska/Isobar Polska/Laboratorium PR
• Pomoc Mierzona Kilometrami – T-Mobile Polska wraz z agencją Monday Public Relations
PR miejsca, miasta lub regionu
• Zimowy Narodowy – Testa Communications
• #icekrakowinstameet – największe w Krakowie spotkanie miłośników fotografii mobilnej – Centrum Kongresowe ICE Kraków (operator Krakowskie Biuro Festiwalowe)
• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
Social media
• Detocell Academy – Fresh Agencja Reklamowa
• Gentleman na drodze – White Bits, Digital Communication Agency
• #Oddaj serce / #GiveYourHeart – Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych + Agencja Projekt PR
Bussiness-to-Bussiness PR
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA
• Polsko-Amerykański Tydzień Innowacji – Headlines Porter Novelli
PR finansowy i relacje inwestorskie
• Orbis niekwestionowanym liderem branży hotelarskiej w Europie Centralnej –NOBILI PARTNERS
• Selvita – jak polscy naukowcy zdobyli miliony na walkę z rakiem – InnerValue Investor Relations i Selvita
• Kampania komunikacji wydzielenia spółki Private Equity Managers S.A. ze struktur Grupy MCI i jej IPO – Martis CONSULTING
Media Relations
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Kampania PR serialu HBO „Wataha” – HBO Polska
• Jacobs – Baw się kawą! – Mondelez Polska, Jacobs Douwe Egberts i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
KATEGORIE SEKTOROWE
Technologia, IT, telekomunikacja
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Woolet – SAROTA PR
• „Lords of the Fallen” – największa polska superprodukcja 2014 roku – Hill+Knowlton Strategies Poland
Finanse
• Idea Hub dla przedsiębiorców – Idea Bank SA
• Mobilny Wpłatomat Idea Banku – Idea Bank SA
• „Nie daj się zrobić w słupa” Kontrola Skarbowa – Kontrola Skarbowa
Uroda, Higiena i Styl Życia
• Promocja książki „Kuchnia Fit” Konrada Gacy w blogosferze – Synertime Sp. z o.o. wraz z Gaca System
• CD – poznaj kosmetyki inspirowane naturą – Multi Communications
Sektor spożywczy
• W kuchni z E.Wedel – 24/7 Communications
• przyPiwie.net czyli Żywiec społecznościowy - Grupa Żywiec S.A.
• „Pasaż Tesco. Poznaj bliskiego sąsiada” – Garden of Words/Tesco Polska
Kultura i Media
• Kampania #Ocal książki – Hill+Knowlton Strategies Poland
• Kampania wizerunkowa kanału kryminalnego CI Polsat – FIRST Public Relations i A+E Networks Poland
• Człowiek nie pies i czytać musi! – Go Culture
Medycyna i Zdrowie
• Bieg jubileuszowy - POLRUN – Havas PR Warsaw, Polpharma, Havas Sport & Entertainment/Havas Media
• Przygotuj się na wstrząs! – Polpharma Biuro Handlowe
• RECEPTA na sukces farmacji – On Board Public Relations
Sport, turystyka, rekreacja
• I Żeglarskie Mistrzostwa Polski YouTuberów - magnifiCo
• Zimowy Narodowy - Testa Communications
• Polsko rusz się! – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fundacja SportSupport
Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
• Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski – Poland Sotheby’s International Realty, Noble Bank oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
• Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej – Havas PR Warsaw, Apsys Polska
• KOCHAM WARSZAWĘ – Ghelmco Poland; Partner of Promotion (agencja PR); White Bits (agencja social media)
Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka
• Grupa Azoty na ustach świata, czyli jak zbudować globalną rozpoznawalność i wiarygodność – Grupa Azoty i Maurent PR
• Ciągnik dla rolnika nie dla komornika – Unicorn Media
• Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha – Robert Bosch
NGO i Sektor Publiczny
• Photos for Life – Dentsu Aegis Network Polska i Isobar Polska
• Adoptuj pszczołę 2 - Greenpeace
• ZACHOWAJ RÓWNOWAGĘ – Partner of Promotion
KATEGORIE SPECJALNE
Kreatywność
• LEŚNE ŚLADY NATURY – Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi & Telma Communications Agency
• Selfie-walk Galaxy A3/A5 – Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska
• Przestrzeń pasji – Orange.Jobs – Orange Polska i Havas PR Warsaw
Efektywność
• Partnerstwo w działaniu – dialog ponad podziałami. – Monteiro Aneta Zacharz
• Woolet – SAROTA PR
• RWE Power Box – Fundacja RWE w Polsce
• Adoptuj pszczołę 2 – Greenpeace
• European Rover Challenge – Planet PR

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nominacje do Złotych Spinaczy 2015: najwięcej dla Havas PR Warsaw i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants