Nordea promuje kredyty mieszkaniowe
Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię reklamową kredytówmieszkaniowych Nordea Habitat. Kampania wspiera promocjęsprzedażową - 0% marży w pierwszym roku dla kredytu złotówkowego.Promocja potrwa do końca 2007 roku.
Kreacja jesiennej kampanii kredytu hipotecznego opiera się nakontynuacji wykorzystania wizerunku ambasadora marki Nordea -Toniego Hyyryläinena.
Głównym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne opartena prostym przekazie podkreślającym wizerunek banku Nordea, jakobanku nowoczesnego i dynamicznego. Spot można zobaczyć w kanałachtematycznych skierowanych do wielkomiejskiej widowni, między innymiw TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.
Kampania obecna jest również w Internecie oraz w prasieogólnopolskiej. Wspierana jest działaniami BTL w oddziałach.Dodatkowo przygotowano ulotki, plakaty i POS.
Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska.Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował domprodukcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała warszawskaMPG.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Nordea promuje kredyty mieszkaniowe