„Normalne, to czuć się dobrze” – przekonuje marka Biowen. Twarzą kampanii Mądra Babcia
Beata Borucka, znana w internecie jako Mądra Babcia, została twarzą serii produktów marki Biowen – producenta suplementów diety z witaminami i minerałami.
Kampania z udziałem najpopularniejszej polskiej silver influencerki ma na celu edukację seniorów na temat zdrowego stylu życia, a jej myślą przewodnią jest hasło: „Normalne, to czuć się dobrze”.
– Pomysł na współpracę zrodził się już kilka lat temu, kiedy szukaliśmy sposobu na dotarcie z przekazem dotyczącym prawidłowej suplementacji do osób starszych. Beata idealnie odpowiedziała na nasze potrzeby, zarówno pod względem merytorycznym, jak i osobowościowym. Przy współpracy z innymi Mądrymi Babciami, czyli społecznością skupioną wokół Beaty Boruckiej, powstały nasze produkty – witaminy i minerały stworzone z myślą o osobach starszych – mówi Damian Olędzki, naturopata, założyciel BIODIO, właściciela marek: Biowen, Biozdrowy.pl oraz Hemp King.
W ramach kampanii Beata Borucka poświęca produktom Biowen posty edukacyjne i programy wideo w „Akademii Zdrowej Babci”. Zachęca w nich swoje odbiorczynie do bardziej świadomego stylu życia, przyglądania się etykietom podczas zakupów, codziennego dbania o swoje zdrowie i dobre samopoczucie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Normalne, to czuć się dobrze” – przekonuje marka Biowen. Twarzą kampanii Mądra Babcia