Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach
Sieć sklepów Pepco wprowadziła do oferty kolekcję z logo popularnego telewizyjnego show “MasterChef”. Promuje to w kampanii, której bohaterką jest jurorka programu Anna Starmach. Obsługę mediową kampanii, także na rynku rumuńskim i czeskim koordynuje agencja Fullsix Media (Havas Media Network).

Kolekcja MasteChef dostępna w Pepco obejmuje szeroki wybór produktów do gotowania, smażenia, krojenia czy serwowania dań.
Właśnie ruszyła kampania ją promująca. Jej bohaterką jest jurorka programu “MasterChef” - Anna Starmach.
Multimedialna kampania bazuje na szerokiej gamie kulinarnych kontekstów, między innymi na lokowaniu produktu na kanale Canal+Kuchnia czy w programie Onet Rano. Wykorzystano w niej również innowacyjne rozwiązanie – Adressable TV, pozwalające na targetowanie gospodarstw domowych w pobliżu sklepów Pepco.
Kampanię koordynuje Fullsix Media HUB - także na rynku rumuńskim i czeskim.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Nowa kolekcja Masterchef w Pepco, kampania z Anną Starmach