Ogilvy&mather wygrywa przetarg na obsługę Decathlonu
Agencja Ogilvy&mather wygrała przetarg na obsługę full service sieci marketów sportowych Decathlon.

Przedmiotem przetargu była kompletna strategia komunikacji oraz zintegrowany ze strategią pomysł na platformę kreatywną. Agencja zajmie się kompleksową obsługą klienta - od klasycznej komunikacji ATL po działania w digitalu.
Pierwszą kampanią wprowadzającą nowy format będzie kampania w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.
- Urzekło nas bardzo dobre przygotowanie strategiczne ze zrozumieniem naszych potrzeb i wyzwań, a także świeży pomysł na rozwiązania kreatywne, które będą wyróżniać Decathlon w swojej kategorii – komentuje Wojciech Kozłowski, communication manager firmy.
Ostatnią kampanię reklamową marki „Sport dla wszystkich – wszystko dla sportu” przygotowała agencja PZL przy współudziale OTO Film, Orka, Halo Productions i MullenLowe MediaHub. W pierwszej odsłonie akcji wykorzystano motyw uprawiania sportu w lesie. Koncept kreatywny zeszłorocznej świątecznej kampanii, ilustrującej kroki przybliżające do Bożego Narodzenia, przygotowała agencja K2. Ta sama firma zrealizowała kampanię promocyjną programu edukacyjnego klienta „Powrót na trening”.
Dołącz do dyskusji: Ogilvy&mather wygrywa przetarg na obsługę Decathlonu