SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogromny wzrost “Zwierciadła”, “Sukces” o 41 proc. w dół

W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w październiku ub.r. wyniosła 232 777 egz., czyli o 5,10 proc. mniej niż w październiku ub.r. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.

Druga lokatę w dziesiątym miesiącu 2011 roku zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 231 630 egz. i wzrostem wynoszącym 0,76 proc. Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), której sprzedaż ogółem wyniosła 146 035 egz. i była dokładnie taka sama jak rok wcześniej.

Największy, wynoszący aż 75,88 proc. wzrost sprzedaży ogółem zanotował miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Sprzedał się on w październiku ub.r. w liczbie 132 700 egz., awansując z miejsca ósmego na czwarte. Jak informuje wydawca, to najlepszy wynik sprzedażowy w historii tytułu.

Październikowy numer „Zwierciadła” kosztował 9,90 zł, czyli o 1 zł więcej niż rok wcześniej, ale do całego nakładu pisma dołączono kalendarzyk w dwóch wersjach. Wydanie wspierała też kampania reklamowa.

Najwięcej stracił w rankingu zajmujący bez zmian ostatnie miejsce magazyn “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego sprzedaż spadła aż o 41,08 proc. i wyniosła zaledwie 12 155 egz.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 232 777 245 275
Avanti 231 630 229 888
Joy 146 035 146 035
Zwierciadło 132 700 75 450
Pani 109 283 116 494
Cosmopolitan 108 551 120 605
In Style - Edycja Polska 94 417 73 576
Glamour 91 228 102 978
Hot Moda & Shopping 89 703 89 703
Elle 62 496 74 367
Uroda 39 035 54 031
Shape 20 702 20 702
Sukces 12 155 20 631


Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 45,8 proc., zanotowało “Zwierciadło”, zaś największy spadek dotknął “Urody” (Edipresse Polska).  Wyniósł on 26,15 proc. 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 232 777 257 665
Avanti 231 630 219 153
Joy 146 035 146 728
Zwierciadło 132 700 91 014
Pani 109 283 108 164
Cosmopolitan 108 551 117 475
In Style - Edycja Polska 94 417 98 607
Glamour 91 228 103 421
Hot Moda & Shopping 89 703 86 215
Elle 62 496 75 224
Uroda 39 035 52 854
Shape 20 702 27 051
Sukces 12 155 12 525


 

  • Więcej informacji:
  • Zkdp

Dołącz do dyskusji: Ogromny wzrost “Zwierciadła”, “Sukces” o 41 proc. w dół

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
b. pracownik
Kolejne gratulacje dla Grzesia, Tomka i Andrzeja. No Sukces!!!!!
0 0
odpowiedź
User
ciekawy
Czy ten sam Sukces powtórzy teraz Rzepa?
0 0
odpowiedź
User
b. pracownik 2
No pieknie. Grzesio zna sie na biznesie. Chce byc lepszy niz Przekroj.
Jeszcze troche i bedziemy czytac te same informacje o Rzepie.
Nie wystarczy miec 350 mln ----- tylko miec troche rozumu i doswiadczenia :-) i rozeznania rynkowego, ale tego nie da sie kupic
0 0
odpowiedź