Piwo Okocim w puszkach z grafikami od Andrzej Rysuje
Na rynek trafiły właśnie puszki piwa Okocim (Carlsberg Polska) z zabawnymi komiksami rysownika Andrzej Rysuje. Można je kupić w sieci sklepów Żabka.
Projekt jest odpowiedzią na potrzeby młodych pełnoletnich konsumentów, którzy szybko nudzą się, nie lubią rutyny i wśród których aż 92 proc. chce doświadczać nowych rzeczy.
Każda puszka piwa Okocim przedstawia zabawną, piwną historię. Można kupić pojedyncze puszki i wybrać ulubiony komiks lub dać się zaskoczyć kupując 4-pack, w którym komiksy zmieszane są losowo i widoczne dopiero po zdjęciu folii. To pierwsze tego rodzaju opakowanie na rynku.
- Aby zrealizować ten wyjątkowy projekt potrzebowaliśmy nawiązać współpracę z kimś, kto jest odważny a jednocześnie w zabawny i przenikliwy sposób komentuje rzeczywistość. Bez wahania skontaktowaliśmy się z Andrzej Rysuje, który stworzył dla marki Okocim komiksy z piwnym akcentem. Dzięki tej współpracy nasi konsumenci oprócz przyjemnej goryczki oraz chmielowego aromatu mogą zebrać, niebanalną kolekcję puszek – mówi Aleksandra Sitniak, starsza specjalistka ds. marketingu Carlsberg Polska.
Andrzej Rysuje, to rysownik, twórca komiksów i satyryk. Inspirację czerpie często z informacji w mediach, które niezwykle trafnie i z przymrużeniem oka komentuje, przedstawiając w postaci zabawnych rysunków. – Kolekcja dla marki Okocim składa się z 4 komiksów, jednak nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – dodaje Aleksandra Sitniak.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piwo Okocim w puszkach z grafikami od Andrzej Rysuje