Olga Naparty-Małysz po 19 latach odchodzi z Red Bull Polska
Olga Naparty-Małysz, national media network manager odchodzi z Red Bull Polska - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. W firmie pracowała od 19 lat.
Olga Naparty-Małysz funkcję national media network managera w Red Bull Polska pełniła od blisko 9 lat.
Na stanowisku tym kierowała m.in. wszystkimi aspektami rozwoju treści, programowania, komunikacji. Odpowiadała za zwiększanie zaangażowania poprzez docieranie do większej liczby osób, częściej i dłużej, za pośrednictwem własnych i zewnętrznych kanałów komunikacji. Przygotowywała wspólnie z zespołem marketingowym plany roczne i budżety - we współpracy z Red Bull Media House. Zarządzała zespołem ds. komunikacji (w tym członkami zespołu wewnętrznego i zewnętrznego).
W latach 2013-2015 była p.o. szefową komunikacji. Wcześniej, przez półtora roku, była communications managerką. W latach 2010-2011 pełniła funkcję communications&culture specialist.
Olga Naparty-Małysz nie zdradza dalszych planów zawodowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Olga Naparty-Małysz po 19 latach odchodzi z Red Bull Polska