One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu
Team kreatywny One Eleven po opracowaniu nowej strategii dla marki leku przeciwbólowego Apap (należącej do USP Zdrowie) przygotował dla niej koncept kreatywny.

Obsługę kreatywną Apapu będzie prowadzić teraz agencja Brasil, która wygrała dotyczący tego przetarg (więcej na ten temat).
- Od stycznia tego roku będziemy się koncentrować wyłącznie na projektach strategicznych i analitycznych. Będziemy współpracować z agencjami reklamowymi i brandingowymi z pozycji partnera i doradcy klienta. To wyklucza budowanie struktur kreatywnych w ramach naszej firmy - komentuje Marcin Bełza, prezes One Eleven.
Ostatnim zadaniem kreatywnym One Eleven będzie przygotowanie egzekucji pierwszych spotów dla marki. Odbędzie się to już przy współpracy z Brasil.
Pracownia koncepcyjna One Eleven od ponad dwóch lat jest parterem strategicznym USP Zdrowie i odpowiada za projekty strategiczne dla jej najważniejszych marek. Działania w obszarze digitalu prowadzi agencja Connectmedica, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: One Eleven autorem nowej koncepcji komunikacji Apapu