OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych
Agencja OneMulti jako partner aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80 terytoriów na całym świecie.

Kampania “Weather Kids” to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad.
Zobacz: Nowa inicjatywa Anny Lewandowskiej. Pomoże młodym
Najmłodsi przeciwko zmianom klimatu
Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia przyrzeczenia, które zobowiąże ich do zmiany nawyków z troską o przyszłość najmłodszych.
W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu.
Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów audio (radio i podcasty) materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody (medley), którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie.
Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.
– Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: OneMulti wsparła pro bono kampanię proklimatyczną dla jednej z agend Narodów Zjednoczonych