Ta kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów
Pod hasłem „Nie mieszasz, jesteś w porządku" trwa kampania społeczna agencji All Hands Agency, której celem jest uporządkowanie wiedzy Polek i Polaków o segregacji bioodpadów kuchennych. Zamiast zwyczajowego straszenia konsekwencjami, organizatorzy postawili na budowanie poczucia sprawczości i dumy.
40 proc. Polek i Polaków nie wie, co dzieje się z posegregowanymi bioodpadami. To wprost prowadzi do obierania drogi na skróty, czyli wyrzucania resztek kuchennych do pojemnika na odpady zmieszane. To powszechny problem, dlatego stał się punktem wyjścia dla hasła kampanii „Nie mieszasz, jesteś w porządku". Celem było podkreślenie, że dzięki segregacji jest się w porządku nie tylko w sensie dosłownym, ale też metaforycznie: z samym sobą, zasadami i środowiskiem.
Centralnym elementem jest spot wideo w konwencji paradokumentu, emitowany w internecie i promowany w mediach społecznościowych.
Istotną częścią kampanii są także plakaty autorstwa ilustratora Karola Banacha, które będzie można zobaczyć w przestrzeni miejskiej na słupach, przystankach oraz na ekranach w komunikacji miejskiej w Warszawie. Zaplanowano także współprace z influencerkami i influencerami specjalizującymi się w tematyce ekologicznej i zero waste.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada All Hands Agency.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ta kampania społeczna ma uporządkować wiedzę Polaków o segregacji bioodpadów