Optimus reklamuje ofertę kupna pierwszego komputera
Za pomocą najnowszej kampanii reklamowej "Sprzęt na 5+ = Optimus", firma Optimus chce przyciągnąć do swoich sklepów klientów, którzy chętnie kupią swojemu dziecku pierwszy komputer lub laptop.
Akcja "Sprzęt na 5+ = Optimus" wsparta jest kampanią informacyjną przeprowadzoną w mediach elektronicznych m.in. w portalach wp.pl, interia.pl, o2.pl, gazeta.pl oraz serwisie społecznościowym nasza-klasa.pl i komunikatorze GaduGadu.pl.
Akcji towarzyszy konkurs SMS-owy. Wygrać w nim można m.in.: notebooki, komputery, telewizory i aparaty cyfrowe. Konkurs trwa do 10 października.
Kompleksową obsługą akcji w internecie, wraz ze stworzeniem strony konkursowej i przygotowaniem form reklamowych, zajmuje się agencja interaktywna AMP Media. Współpraca pomiędzy AMP Media a firmą Optimus trwa od kilku miesięcy. Jej efektem jest między innymi nowy serwis korporacyjny www.optimus.pl.
Marketing
Dołącz do dyskusji: Optimus reklamuje ofertę kupna pierwszego komputera