Optizen Labs ze spadkiem wpływów do 964 tys. zł i 85 tys. zł straty
W trzech kwartałach br. firma Optizen Labs, oferująca rozwiązanie w zakresie cyfryzacji treści dla wydawców i firm marketingowych, zanotowała 964 tys. zł wpływów ze sprzedaży i 84,78 tys. zł straty netto.

W skali roku przychody sprzedażowe Optizen Labs zmalały w skali roku z 1,47 mln zł do 964 tys. zł, a wynik netto spadł z 23,18 tys. zł zysku do 84,78 tys. zł straty.
Z kolei tylko w trzecim kwartale br. spółka miała 239,28 tys. zł wpływów ze sprzedaży (wobec 248,84 tys. zł rok wcześniej) i 14,07 tys. zł straty netto (przed rokiem zanotowała 40,14 tys. zł straty).
W sierpniu br. spółka zaczęła przegląd opcji strategicznych, wśród których są m.in. pozyskanie inwestora zewnętrznego oraz zawarcie sojuszu strategicznego. W opublikowanym w czwartek raporcie finansowym stwierdzono, że firma nie podjęła jeszcze żadnych decyzji w tym zakresie.
W raporcie Optizen Labs zapowiada, że w bieżącym kwartale nadal będzie skupiała się na „pozyskaniu jak największej liczby klientów (szczególnie wydawców i reklamodawców), dostarczając im obok usług dotyczących cyfryzacji treści, usługi eDTP oraz usługi reklamowe”.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Optizen Labs ze spadkiem wpływów do 964 tys. zł i 85 tys. zł straty