Orange odpowiada T-Mobile i Playowi nową promocją w Orange na Kartę: 14 GB za 28 zł (wideo)
Po tym jak na poprzednią promocję Orange na Kartę i jej reklamy porównawcze zareagowali T-Mobile i Play, w nowej ofercie marketingowej taryfy znalazło się 14 GB pakietu internetowego za 28 zł. Bohaterem nieco zmienionych reklam jest Robert Górski w roli kioskarza.

Dwa tygodnie temu zaczęła się kampania reklamowa Orange na Kartę, w której Robert Górski jako kioskarz przenosił numery piłkarzom z drużyn symbolizujących konkurencyjne sieci T-Mobile, Play i Plus, zachęcając ich ofertą, w ramach której po doładowaniu za 26 zł otrzymuje się nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci na 31 dni oraz, w ramach promocji „Internet za darmo”, po doładowaniu za minimum 25 zł - 6 GB pakietu internetowego na 30 dni.
Oprócz reklamy ogólnej emitowano też spoty porównujące tę promocję z mniej korzystnymi ofertami konkurentów i żartobliwie nawiązujące do ich kampanii marketingowych.
Na akcję Orange na Kartę po kilku dniach zareagowali T-Mobile i Play. Pierwszy operator zaapelował do Orange o wstrzymanie reklam, zwracając uwagę, że w jego przedłużonej do połowy czerwca promocji użytkownicy T-Mobile na Kartę, Internet na Kartę oraz Mix po doładowaniu za minimum 25 zł dostają darmowe 10 GB internetu do wykorzystania przez 30 dni. Z kolei Play szybko wprowadził promocję w Formule Unlimited na Kartę obejmującą nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz 6 GB pakietu internetowego na 30 dni po doładowaniu za 25 zł. Rzecznik prasowy Orange Polska zapowiedział, że zakwestionowane reklamy zostaną zmienione w ciągu kilku dni.
Z początkiem bieżącego tygodnia w Orange na Kartę wprowadzono nową wersję promocji. Obecne oferta - obowiązująca dla nowych klientów przez rok od przeniesienia numeru do taryfy - obejmuje nielimitowane połączenia i SMS-y do wszystkich sieci oraz 8 GB internetu na 31 dni (ta usługa automatycznie się odnawia) za 28 zł oraz bonusowe 6 GB internetu na 30 dni po doładowaniu za minimum 25 zł (w ramach promocji „Internet za darmo”). Takie warunki będą obowiązywać do odwołania.
W ramach nowej kampanii udostępniono na razie zmodyfikowaną wersję reklamy z Robertem Górskim skupiającej się na przedstawieniu promocji Orange na Kartę - podkreślana jest, że za 28 zł dostaje się 14 GB pakietu internetowego oraz nielimitowane połączenia i SMS-y. Czy będą też emitowane odpowiednio zmienione spoty porównujące ją z ofertami T-Mobile, Play i Plusa? - Nie udzielamy informacji na temat naszych planów dotyczących komunikacji marketingowej - odpowiedział nam rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński.
Akcja reklamująca Orange na Kartę jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orange odpowiada T-Mobile i Playowi nową promocją w Orange na Kartę: 14 GB za 28 zł (wideo)