OS3 promuje nową markę Hasbro Polska
OS3 multimedia zaczęła obsługę nowej linii produktów My Little Pony Equestria Girls. To kolejna marka Hasbro Polska, dla której pracuje agencja.
Zadaniem OS3 multimedia jest rozwój społeczności i zaangażowanie dziewczynek w wieku 6-12 lat w wirtualny świat nowych postaci My Little Pony Equestria Girls na serwisie nk.pl oraz zbudowanie silnej więzi z marką poprzez rozrywkę on-line z zabawkami.
Działania zostaną wzmocnione wprowadzeniem gier i aplikacji wspartych mechanizmami społecznościowymi, które mają aktywnie zaangażować fanów marki, wpływając na wirusowe rozprzestrzenienie się i pobudzenie mechanizmów share’owania. Główny komunikat nastawiony jest na sprzedaż oraz rozwój świadomości nowej linii produktowej Hasbro Polska.
Wcześniej OS3 multimedia pracowała dla takich marek z portfolio Hasbro Polska jak Nerf, My Little Pony, Littlest Pet Shop, Twister, Pictureka, Furby oraz Monopoly.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: OS3 promuje nową markę Hasbro Polska