OS3 zareklamuje zabawki Furby Boom
Agencja OS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacyjnej Furby Boom, nowej marki zabawek produkowanych przez Hasbro Polska. Reklamująca je kampania rozpocznie się 25 sierpnia.
OS3 zajmie się rozbudowaniem serwisu internetowego Furby.pl, w którym pojawią się aplikacje konkursowe i gry. Ponadto będzie realizować działania w social media (m.in. na Facebooku i NK.pl).
Kampania, która ruszy 25 sierpnia, obejmie też trzyetapową komunikację reklamową innych serwisach internetowych i telewizji. Za działania ATL odpowiada dom mediowy OMD.
Furby Boom to kolejna marka z potfolio Hasbro Polska, dla której będzie pracować OS3 - w połowie sierpnia agencja zaczęła obsługę w mediach społecznościowych marek Monopoly, Play-Doh i Nerf (więcej na ten temat), a już dłużej pracuje dla My Little Pony Equestria Girls, Littlest Pet Shop i Transformers.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: OS3 zareklamuje zabawki Furby Boom