P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej
Procter & Gamble Latin America przedłużył na kolejny rok współpracę z Saatchi & Saatchi IS, w zakresie eMerchandisingu. Agencja zajmuje się zarządzaniem treściami produktowymi marek P&G w Brazylii, Meksyku, Argentynie, Chile, Kolumbii i Peru.
Umowa dotyczy obsługi ekspozycji marek P&G w sklepach online, będących klientami koncernu. Saatchi & Saatchi IS łącznie z ponad 40 sklepami, dbając o właściwe eksponowanie takich marek jak Pampers, Ariel, Old Spice, Blend-a-med, Lenor, Oral-B, Gillette, Braun czy Always.
Agencja zajmuje się również monitoringiem, doradztwem i rozwojem funkcjonalności wskazanych wyżej sklepów internetowych. Ponadto monitoruje aktywności firm i marek konkurencyjnych i rekomenduje klientowi działania podnoszące efektywność prezentacji i pozycji jego produktów.
Wśród obsługiwanych sklepów znajdują się takie sieci jak Amazon, Carrefour, Walmart czy Jumbo.
Dla Procter & Gamble w Ameryce Łacińskiej Saatchi & Saatchi IS wykonuje także usługi związane z kreacją, adaptacją i lokalizacją treści do potrzeb eCommerce. Natomiast usługi eMerchandisingu są świadczone równolegle w Europie, Ameryce Łacińskiej, USA, Kanadzie i krajach regionu APAC.
Kilka tygodni temu Saatchi & Saatchi IS nawiązała z P&G partnerstwo w zakresie działań digital w USA i Kanadzie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej