Panattoni sponsorem strategicznym Widzewa Łódź
Widzew Łódź przed startem nowego sezonu będzie grał razem z nowym sponsorem strategicznym, którym zostało Panattoni, deweloper nieruchomości przemysłowych.
Umowa między Widzewem Łódź a Panattoni obowiązywać będzie w sezonie 2023/2024. Logo sponsora będzie eksponowane w centralnym miejscu koszulek meczowych pierwszej drużyny Widzewa Łódź oraz na stadionie przy al. Piłsudskiego 138.
Spoty promujące firmę będą emitowane na bandach LED podczas meczów pierwszego zespołu, a także eksponowane w komunikatach spikera oraz w oficjalnych mediach Klubu
- Już dwa lata temu zdecydowaliśmy się, aby nawiązać pierwszą współpracę z Widzewem w ramach Akademii Widzewa, co świetnie wpisuje się w naszą strategię odpowiedzialnego prowadzenia biznesu i wspierania społeczności lokalnych. Teraz przyszedł czas, aby pójść o krok dalej i nawiązać współpracę na jeszcze wyższym poziomie. Mam nadzieję, że to strategiczne partnerstwo pozwoli Widzewowi dalej się rozwijać. Wsparcie międzynarodowej firmy jaką jest Panattoni będzie stanowiło ważne zaplecze dla klubu, a dla nas będzie symbolem wspierania nie tylko biznesu w województwie łódzkim, ale również drużyny piłkarskiej, która ma szanse sięgać jeszcze wyżej - skomentował Robert Dobrzycki, CEO & co-owner Panattoni Europe and India.
Panattoni gra z Widzewem Łódź
Firma Panattoni dołączyła do grona partnerów Widzewa Łódź pod koniec 2021 roku, uzyskując tytuł sponsora strategicznego Akademii Widzewa. Logotyp firmy był umieszczony w centralnym miejscu koszulek meczowych drużyn młodzieżowych Widzewa Łódź.
- Budując relacje z partnerami stawiamy na stopniowe rozwijanie współpracy oraz budowanie wzajemnych relacji. Zależy nam na profesjonalnym podejściu i satysfakcji naszych sponsorów oraz przyjaciół. Cieszę się, że Panattoni zdecydowało się na tak znaczące rozszerzenie współpracy i objęcie roli Sponsora Strategicznego całego Klubu – powiedział Michał Rydz, prezes zarządu Widzew Łódź.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Panattoni sponsorem strategicznym Widzewa Łódź