Magdalena Bugajło dyrektorką komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce
Firma Panattoni, działająca na rynku nieruchomości przemysłowych, powiększa swój zespół w Polsce. Magdalena Bugajło została dyrektorką komunikacji i marketingu. Stanowisko marketing business strategy director objęła Malwina Pawłowska.

Magdalena Bugajło będzie nadzorować pracę kilkuosobowego działu, skupiając się na krajowych działaniach w obszarze marketingu, CRS, employer brandingu, komunikacji korporacyjnej, social mediów, strategii komunikacyjnych, relacji z mediami.
Bugajło ma 14-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie 7 lat związana z DHL Parcel, ostatnio w roli dyrektorki ds. komunikacji marketingowej i PR oraz rzecznika prasowego. Była odpowiedzialna m.in. za tworzenie strategii komunikacji, wprowadzenie na rynek brandu DHL Parcel, rozwój mediów społecznościowych, działania partnerskie i sponsoringowe, szeroko pojęty wizerunek marki oraz zarządzanie kryzysowe. Wcześniej, przez 6 lat związana była z firmą Netia, gdzie pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji korporacyjnej oraz kierownika ds. komunikacji wewnętrznej.
Magdalena Bugajło ukończyła iberystykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. W Akademii skończyła również studia podyplomowe „PR w praktyce” oraz London School of Public Relations.
Malwina Pawłowska w Panattoni
Malwina Pawłowska w Panattoni będzie m.in. wspierać biznes w zakresie efektywności procesów, CRM, dzielenia się wiedzą i wreszcie definiowania USP na coraz bardziej konkurencyjnym rynku nieruchomości przemysłowych. W trakcie ponad 18-letniej kariery zawodowej była m.in. szefową działu marketingu i komunikacji spółki biurowej Skanska w Polsce. Odpowiadała za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe, pozycjonowanie marki i współtworzenie koncepcji produktów. W obszarze swoich kompetencji łączyła tematy zrównoważonego rozwoju, innowacji, zdrowia i bezpieczeństwa. Pełniła również funkcję członka rozszerzonego zarządu firmy. Wcześniej kierowała działem marketingu i PR Ghelamco Poland oraz odpowiadała za marketing i komunikację w grupie GTC na poziomie CEE i SEE.
Przełożoną nowych członkiń zespołu będzie Anita Pietrykowska, head of marketing & communications Europe. Nadzoruje wszystkie działania z zakresu marketingu i komunikacji na kontynencie, w Wielkiej Brytanii oraz Indiach. Pietrykowska jest związana z Panattoni od 13 lat, a od 17 lat z branżą obiektów przemysłowych.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Magdalena Bugajło dyrektorką komunikacji i marketingu Panattoni w Polsce