Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC
Deweloper GTC powołał Malwinę Pawłowską na stanowisko head of marketing & communication.

Pawłowska przed dołączeniem do zespołu GTC była szefem działu marketingu i komunikacji w Skanska Property Poland. Odpowiadała tam za komunikację korporacyjną i produktową, relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe oraz pozycjonowanie marki korporacyjnej w Polsce. Była również członkiem rozszerzonego zarządu firmy.
Pracowała również w zespole ds. komunikacji i PR w Ghelamco, gdzie przez dwa lata kierowała działem marketingu i PR. Do jej obowiązków należało tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR firmy, a także komunikacja korporacyjna kluczowych projektów inwestycyjnych, takich jak Warsaw Spire, Plac Europejski, Plac Grzybowski czy Wołoska 24. Wcześniej była związana z firmami Virako, Ciszewski Financial Communications i Neiniver.
Malwina Pawłowska jest absolwentką Wydziału Stosunków Międzynarodowych Politologicznych na Uniwersytecie Łódzkim oraz Wydziału Filologii Romańskiej na Uniwersytecie Łódzkim, a także kierunku Biznes i Zarządzanie w ESTICE – International Management.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Malwina Pawłowska odpowiada za marketing i komunikację w GTC