Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience
Serwisy Papilot.pl i Boska.pl (należące do firmy G7 Media) znów będą obsługiwane reklamowo przez sieć Goldbach Audience, po zakończeniu 9-miesięcznej współpracy z Evolution Media Net.
Sieć Goldbach Audience została wyłącznym partnerem G7 Media w zakresie sprzedaży reklam na Papilot.pl i Boska.pl. Umowę podpisano na dwa lata. Oba serwisy oprócz wszystkich tradycyjnych formatów reklamowych oferują marketerom opcje takie jak testowanie produktów, konkursy czy reklama natywna.
Przez ostatnie 9 miesięcy witryny były obsługiwane w zakresie sprzedaży reklam przez Evolution Media Net, po zakończeniu poprzedniej współpracy z Goldbach Audience (więcej na ten temat).
- Wraz z ponownym nawiązaniem współpracy z Goldbach Audience zyskujemy dostęp do najszerszej gamy produktów reklamowych, technologii oraz bogatego portfolio klientów i partnerów - tłumaczy Krzysztof Gagacki, prezes G7 Media.
W lipcu br. Papilot.pl zanotował 623,8 tys. użytkowników i 16,5 mln odsłon, a Boska.pl - 90,5 tys. użytkowników i 1,74 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Papilot.pl i Boska.pl wracają z Evolution Media Net do Goldbach Audience