Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda
Biuro reklamy Marquard Media Polska od stycznia 2016 roku przejmie sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach internetowych należących do kupionej przez siebie Grupy Papilot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotąd sprzedażą reklam w nich zajmowała się sieć Goldbach Audience.
- Grupa Papilot kończy współpracę z Goldbach Audience. Za sprzedaż reklam w serwisach Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl będzie odpowiadać biuro reklamy Marquard Media Polska. Stworzymy nowe pakiety obejmujące te nowe witryny oraz nasze dotychczasowe serwisy - mówi Wirtualnemedia.pl Julita Ziółkowska, dyrektor marketingu i reklamy w Marquard Media Polska.
Serwisy Grupy Papilot będą od stycznia 2016 roku obsługiwane przez zespół, którym kieruje Julita Senczyno, dyrektor reklamy spółki ds. nowych mediów. W związku z nowymi obowiązkami jego skład zostanie powiększony o kilka osób.
80 proc. udziałów w spółce Papilot, która jest właścicielem kierowanych do kobiet serwisów internetowych Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl, wydawnictwo Marquard Media Polska kupiło na początku listopada br. Wartości transakcji nie ujawniono.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w październiku br. Papilot.pl miał 511,6 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 12,1 mln odsłon. Natomiast Boska.pl zanotowała 1,73 mln odsłon, a Supermamy.pl miały ich 1,74 mln (liczba ich użytkowników jest zbyt mała, by pojawić się w Megapanelu - zobacz pełne zestawienie serwisów tematycznych za październik).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda