„Parkiet” ma 20 lat. Prezes GPW przygotuje specjalne wydanie
Dziennik „Parkiet” (Gremi Business Communication) obchodzi 20 lat istnienia. W związku z tym w sobotę 15 lutego br. ukaże się specjalne wydanie gazety, przygotowane pod kierownictwem Adama Maciejewskiego, prezesa Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

W jubileuszowym numerze znajdzie się m.in. wybór okładek „Parkietu” sprzed lat, życzenia dla dziennika od ludzi rynku, a także zestawienie najważniejsze wydarzeń z historii giełdy. Do wydania dołączony zostanie pierwszy numer tytułu z 15 lutego 1994 roku. Sobotnie wydanie „Parkietu” ukaże się w nakładzie wynoszącym ponad 10 tys. egz. i w normalnej cenie 4,90 zł.
W sobotę wystartuje również specjalna akcja w ramach której przez 20 dni 2000 czytelników otrzyma dostęp do darmowych e-wydań „Parkietu”. Redakcja zorganizowała także konkurs z nagrodami: Prorok „Parkietu” - co tydzień fani gazety na Facebooku będą mogli sprawdzić się w prognozach giełdowych i wygrać nagrody (m.in. dostęp do miesięcznych e-wydań). Od 15 lutego do 19 marca „Parkiet” będzie też publikował specjalne artykuły i wywiady, podsumowujące najważniejsze wydarzenia ostatnich 20 lat na polskim rynku kapitałowym.
Jubileusz „Parkietu” będzie widoczny także w innych tytułach wydawanych przez GBC. W najbliższym wydaniu tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” czytelnicy znajdą m.in. specjalne osiem kolumn poświęconych rynkowi kapitałowemu, przygotowanych przez dziennikarzy „Parkietu”. Poniedziałkowa „Rzeczpospolita” opublikuje z kolei relację z kolegium redakcyjnego „Parkietu” pod przewodnictwem Adama Maciejowskiego.
Dołącz do dyskusji: „Parkiet” ma 20 lat. Prezes GPW przygotuje specjalne wydanie