Partner of Promotion realizuje kampanię „Zboże smakuje i inspiruje”
Pod hasłem „Zboże smakuje i inspiruje” prowadzona jest kampania Krajowej Federacji Producentów Zbóż dotycząca edukacji na temat produktów zbożowych. Za jej wsparcie odpowiada agencja Partner of Promotion.

To druga edycja kampanii, w ramach której od lutego do sierpnia 2016 roku prowadzone są działania edukacyjne mające na celu szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych.
Program ma przybliżyć konsumentom poszczególne rodzaje produktów zbożowych: pieczywo, makarony, kasze, mąki i płatki śniadaniowe. Udostępniane w ramach kampanii przepisy na potrawy, których podstawą będą przetwory zbożowe, mają dostarczać kulinarnych inspiracji i zachęcać do włączania ich jako składnika do codziennej zbilansowanej diety.
Przez cały okres trwania kampanii działać będzie oficjalny blog programu, na którym pojawiać się będą regularnie praktyczne informacje na temat produktów zbożowych. Blog programu dostępny będzie na stronie kfpz.pl.
Oprócz bloga program obejmować będzie działania z zakresu PR i ATL (m.in. działania w radiu). Do współpracy zaproszeni zostaną popularni przedstawiciele blogosfery, a także niezależni eksperci. Organizatorzy programu planują również przeprowadzić badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż, którego wyniki zostaną opublikowane w najbliższym czasie.
Budżet kampanii nie został podany.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion realizuje kampanię „Zboże smakuje i inspiruje”