Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media
Paweł Franke, objął funkcję senior business strategy partner w dziale strategii domu mediowego K2 Media (należącego do Grupy K2). Wcześniej pracował m.in. w Centralnym Ośrodku Informatyki oraz domu mediowym Starcom.

W K2 Media Paweł Franke zajmować się będzie analizą biznesu, rozwijaniem skutecznych strategii marketingowych i komunikacyjnych dla marek klientów agencji.
Ostatnio przez 3 lata prowadził zespół marketingu w Centralnym Ośrodku Informatyki. Współtworzył wielokrotnie nagradzaną viralową kampanię „Smutny Autobus” . Przez wiele lat związany był również z takimi firmami jak Media Direction oraz Starcom MediaVest, gdzie był jednym z liderów komórki marketingu strategicznego Substance Brand Consulting.
Franke współpracował przy promowaniu takich marek jak Tyskie, Lech, TVN, Coca-Cola, T-Mobile, Samsung, Milka, TUI Scan Holiday, PZU, Payback, Allegro, Żywiec czy Heineken.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Paweł Franke: z Centralnego Ośrodka Informatyki do K2 Media