Paweł Schedler art directorem w GoldenSubmarine
Paweł Schedler objął stanowisko art director w agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Poprzednio pracował w agencji Wide Open.
Jako art director w GoldenSubmarine Paweł Schedler zajmuje się współtworzeniem i realizacją koncepcji kreatywnych dla klientów. Poprzednio przez niecały rok pracował jako creative director w agencji Wide Open.
Ogółem z branżą interaktywną Schedler związany jest od 2000 roku. W tym czasie pracował w agencjach Byss, Mellow and Yellow i Beestudio oraz jako freelancer.
Przygotowywał projekty dla marek takich jak m.in. Detusche Bank PBC, Skoda, Samsung, Carlsberg, Danone, Łowicz, KIA, Plus GSM, Red Bull, Avanti i Vobis.
Agencje interaktywne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Paweł Schedler art directorem w GoldenSubmarine