Pedigree sponsorem programu „Misja Pies” w TVN
Marka karmy dla psów Pedigree, należąca do Mars Petcare Polska jest sponsorem i inicjatorem nowego programu z udziałem Joanny Krupy. „Misja Pies” zadebiutuje na antenie TVN w marcu br.

Joanna Krupa w programie „Misja Pies” będzie m.in. pomagać uczestnikom w wychowaniu psa oraz w znalezieniu wymarzonego zwierzęcia do adopcji. Widzowie poznają też najważniejsze zasady związane z opieką nad psami, m.in. odpowiedzialnym wychowaniem czy prawidłowym odżywianiem.
W każdym odcinku na antenie TVN prezentowane będą historie rodzin, które zgłosiły się do programu, by rozwiązać problemy z zachowaniem swojego psa. Rodzinom przyglądać się będzie Joanna Krupa, która pomoże odnaleźć odpowiedniego psa do adopcji i zbudować lub umocnić właściwą relację ze zwierzęciem w domu.
Producent Pedigree każdego roku przekazuje około 300 ton karmy schroniskom w całej Polsce - część tych produktów trafiło do schroniska, które odwiedzała Joanna Krupa.
Bohaterowie programu „Misja Pies” otrzymają od sponsora wyprawki i porady na temat żywienia zwierząt, które powinno dostarczać psom wszystkich potrzebnych składników odżywczych i odpowiednią dawkę energii. W
W 2015 roku marka Pedigree była zaangażowana w program „Przygarnij mnie” w TVP2.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Pedigree sponsorem programu „Misja Pies” w TVN