Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk
Natalia Szymczyk objęła stanowisko head of influencer marketing w agencji Peppermint powered by Quad.
Natalia Szymczyk będzie odpowiadała za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych współprac i kampanii z influencerami we wszystkich kanałach komunikacji.
Natalia Szymczyk do tej pory agencja realizowała kampanie influencerskie wewnątrz obecnych zespołów. Rozwój oferty, to odpowiedź na rosnące potrzeby obecnych i nowych klientów agencji.
Szymczyk doświadczenie w influencer marketingu zdobywała w agencjach Brandbuddies oraz Stor9, gdzie odpowiadała za prowadzenie zespołu realizującego kampanie z twórcami, dla klientów takich jak: Sephora, HBO Max, RTV Euro AGD. Johson, Henkel, Empik czy Huawei.
We wcześniejszych latach pracowała też jako account w takich agencjach jak Red8, Ogilvy czy Isobar, prowadząc działania dla takich marek, jak Amrest, CEDC, Bonduell, BZ WBK, Mastercard.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Peppermint powered by Quad tworzy dział influencer marketingu, na czele Natalia Szymczyk