Peppermint z konkursem dla marki Grant’s
Pod hasłem „Po trzykroć doskonały” wystartował konkurs marki whisky Grant’s (CEDC International). Za realizację odpowiada agencja Peppermint powered by Quad.
Od 5 sierpnia, przez kolejne trzy tygodnie fani marki Grant’s będą mogli głosować na ich zdaniem najlepszy koktajl na bazie tej szkockiej whisky. Głosujący, którzy podadzą najciekawsze uzasadnienie swojego wyboru, będą mogli wygrać upominki od marki Grant’s, w tym jedną ze 100 butelek Grant’s Tripe Wood. Konkurs prowadzony jest na stronie internetowej „Po trzykroć doskonały”.
Zwycięzca zabawy zostanie nagrodzony weekendowym wyjazdem, na który będzie mógł zabrać swoich przyjaciół.
Akcja jest komunikowana poprzez hashtag #PoTrzykrocDoskonaly.
Za koncept i realizację konkursu odpowiada agencja Peppermint powered by Quad, która przygotowała również landing page akcji. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Peppermint z konkursem dla marki Grant’s