Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)
Wystartowała nowa kampania reklamowa napoju dla dzieci Piccolo produkowanego przez firmę Ambra. Powstała we współpracy z agencją H2O Creative i OTO Film.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Piccolo rozkręca magię”. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo pokazany jest jako produkt, który ma nie tylko wyzwalać dziecięcą radość, ale również zachęcać dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.
- Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii ”szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką. - podkreśla Anna Wiśniak z Ambra.

Agencja H2O Creative odpowiada za ideę kreatywną, koncept i realizację spotu tv, digital/social oraz komunikację in-store. Jest również odpowiedzialna za zaplanowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej aktywacji konsumenckiej.
Reklamy wyprodukowało OTO Film, spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, Postprodukcją zajęła się Orka, dźwiękiem – Cafe Ole Studio Dźwiękowe.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)
Jedna z najgłupszych i nieodpowiedzialnych reklam jakie widzialam, wyprodukowana pod przykrywką uswiadamiania rodzicom i dzieciom, że w życiu warto dać sobie trochę luzu. Porażka! Mam nadzieję, że reklama zostanie szybko wycofana.