H2O Creative z kompleksową kampanią dla marki Cin&Cin Free
Agencja H2O jest odpowiedzialna za pomysł i kompleksową realizację najnowszej aktywacji dla marki Cin&Cin Free pod nazwą „Freewolucja”.
Freewolucja to definicja wolności wyboru, celebrowania spotkań i czerpania przyjemności z każdej okazji bez procentów. Teraz każdy konsument może pokazać swoją freewolucję w konkursie marki Cin&Cin Free przygotowanym przez H2O.
H2O odpowiada za kompleksowe przygotowanie nowej strategii komunikacji, sesję zdjęciowo – filmową, spot promocyjny, KV aktywacyjny, kampanię display’ową, stronę www oraz prowadzenie profilu Facebook w czasie aktywacji.
Cin&Cin Free to marka z portfolio Ambra, która w swojej ofercie posiada szeroką gamę win bezalkoholowych.
Aktywacja potrwa do 10 stycznia 2024 roku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Republic
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: H2O Creative z kompleksową kampanią dla marki Cin&Cin Free