Kross w nowej reklamie promuje rowery elektryczne
Rusza nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Kross, w której polski producent prezentuje rowery elektryczne dostępne dla wszystkich dzięki atrakcyjnemu finansowaniu. Zakupy rowerów dostępne będą z odroczonym terminem płatności.

Kross uruchamia ogólnopolską kampanię promującą miejskie oraz górskie rowery elektryczne. Firma przygotowała spoty telewizyjne oraz kreacje digitalowe, w których prezentowane będą rowery elektryczne wraz z atrakcyjnymi ofertami: „Rowery elektryczne Kross już od 97 zł miesięcznie w ratach 0%" oraz „Ciesz się rowerem już teraz, a pierwszą ratę zapłać po wakacjach".
Rowery elektryczne to obecnie najszybciej rosnący segment jednośladów. Badania pokazują, że 1/3 ankietowanych Polaków planuje kupić w tym roku rower, natomiast wśród klientów zainteresowanych rowerami ze wspomaganiem elektrycznym, co trzecia osoba deklaruje wybór marki Kross.
- Kross konsekwentnie realizuje strategię komunikacji wzmacniającej wizerunek nowoczesnej marki z wysokimi ambicjami. Nowa odsłona naszej ogólnopolskiej kampanii podkreśla, że Kross jest firmą z szeroką ofertą rowerów elektrycznych. Marka KROSS w świadomości klientów planujących zakup roweru jest marką pierwszego wyboru – mówi Marek Kmiecik, dyrektor zarządzający produktu i marketingu Kross.
W spotach, emitowanych w kanałach głównych i tematycznych telewizji TVN oraz Polsat, pokazano modele z dwóch grup produktowych, czyli elektryczne rowery górskie oraz miejskie. W kreacjach wykorzystano materiał z sesji zrealizowanej na hiszpańskiej Teneryfie. „Możesz wyjechać na szczyt i mierzyć wyżej" oraz „Możesz wyjechać ostatni, ale być zawsze pierwszy" to hasła wykorzystywane w przygotowanych kreacjach. Kross podkreśla, że rowerem można cieszyć się już teraz, a pierwszą ratę zapłacić po wakacjach.
Za produkcję kampanii odpowiada agencja H20 Creative, za zakup mediów odpowiada MediaHub, za kreację platformy oraz tekstów przygotowano w Red8 (Grupa Dentsu), za montaż odpowiada Lemon Films, zdjęcia wykonał Łukasz Ziętek, muzykę skomponował Wojciech Urbański, a za komunikację PR odpowiada agencja Prepare.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Kross w nowej reklamie promuje rowery elektryczne