Wraca loteria wrzutkowa Lay's
Marka Lay’s (PepsiCo) powraca z loterią wrzutkową, czyli banknotami, które będzie można znaleźć w wybranych paczkach chipsów. łączna pula nagród wynosi 1,5 mln zł. Za obsługę akcji i kampanię promocyjną odpowiada agencja H2O Creative.
"Kasa w paczkach" to jedna z najpopularniejszych promocji w historii marki Lay's w Polsce. Jej ważnym elementem jest natychmiastowa nagroda w przypadku trafienia na szczęśliwą paczkę, bez konieczności wypełniania żadnych formalności.
- Już teraz, zaledwie kilka tygodni po starcie aktywacji, możemy stwierdzić, że jej powrót jest ogromnym sukcesem. "Poczuj smak wygranej" cieszy się niesamowitym, organicznym rozgłosem w mediach społecznościowych, których użytkownicy pokazują jak cieszą się z powrotu sentymentalnej promocji. – mówi Magdalena Olszewska, senior brand manager marki Lay’s.
Pula nagród wynosi 1,5 mln zł. Promocja potrwa do 11 grudnia br.
Nowa loteria wspierana jest kampanią reklamową w punktach sprzedaży, social mediach oraz emisją spotu tv. Za całościową obsługę akcji – strategię komunikacji, materiały promocyjne, kampanię digitalową, KV oraz produkcję 15’ spotu telewizyjnego odpowiada agencja H2O Creative.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wraca loteria wrzutkowa Lay's
Szybciej zejdziesz przez otyłość, cukrzycę i marskość wątroby niż wygrasz więcej niż dwie dychy.