SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marina i Wojciech Szczęśni znów w kampanii Omoda&Jaecoo

Firma Omoda&Jaecoo Polska rozpoczęła nową kampanię promującą model samochodów Omoda 9 Super Hybrid. Ponownie wystąpili w niej Marina i Wojciech Szczęśni. 

mat.pras. mat.pras.

Motywem przewodnim kampanii jest wyjątkowy, elegancki wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane. Motywem muzycznym kampanii został najnowszy utwór MaRiny: “To Co Czuję”.

Celem działań reklamowych prowadzonych pod hasłem „Podążaj własną drogą” jest dalsze budowanie świadomości marki Omoda & Jaecoo. Aktywności towarzyszą wprowadzeniu na polski rynek nowego luksusowego SUV-a Omoda 9 Super Hybrid.

Bohaterami kampanii są ponownie Marina Szczęsna i Wojciech Szczęsny. Promowany model auta pojawi się także w teledysku do nowego utworu artystki, którego premiera zaplanowana jest na pierwszy tydzień sierpnia.

Zdjęcia kręcono w Barcelonie

– MaRina i Wojciech Szczęsny to duet, który w pełni oddaje charakter kampanii Omoda & Jaecoo. Ich naturalna elegancja, autentyczność i swoboda idealnie wpisują się w opowiadaną historię: wieczór, który zmienia swój bieg i prowadzi ku temu, co niespodziewane - od świateł miasta do szumu morza. Omoda 9 Super Hybrid napędza tę historię, to samochód łączący luksus, moc i najnowsze technologie. To Co Czuję, nowy utwór MaRina, nadaje całości współczesnego, pełnego emocji, pięknego rytmu. Ta kampania to wyjątkowe połączenie muzyki, technologii i stylu w jednym spójnym doświadczeniu – powiedziała Paulina Tycner, brand manager Omoda & Jaecoo Polska.

Nowa kampania marketingowa została ponownie zrealizowana w Barcelonie. Współpraca z MaRiną i Wojciechem Szczęsny zawarta została za pośrednictwem agencji marketingu sportowego Sportvalue. Obejmuje wykorzystanie wizerunku w kanałach TV, OOH, Online, POS, social media. Komunikacja OOH rozpocznie się od początku sierpnia, a następnie zostaną włączone kolejne media. Za planowanie mediów i ich realizację odpowiada Omnicom Media Group.

Dołącz do dyskusji: Marina i Wojciech Szczęśni znów w kampanii Omoda&Jaecoo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl