Piotr Bieńko poza branżą reklamową. Został szefem SoftwareHut
Piotr Bieńko, przez wiele lat związany z branżą domów mediowych, został chief executive officerem w firmie programistycznej SoftwareHut - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Piotr Bieńko objął stanowisko chief executive officera w SoftwareHut. Do firmy tej przeszedł z TenderHut, gdzie od marca 2021 roku był chief operating officerem.
Wcześniej, przez wiele lat Piotr Bieńko pracował w branży domów mediowych. W latach 2009-2021 był prezesem zarządu i CEO agencji mediowej Codemedia, która jesienią 2019 roku złożyła wniosek o upadłość. Przedtem przez niespełna rok pracował jako commercial director w UM (Mediabrands), a w latach 2004-2008 był group account directorem i tv directorem w agencji mediowej MPG. Pracował też w Starcomie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W latach 1995-2002 był analitykiem w dziale analiz strategicznych i kontrolingu w biurze reklamy Telewizji Polskiej.
W zarządzie spółki zasiadają też dyrektor ds. innowacji i technologii Mateusz Andrzejewski oraz Marcin Bartoszuk, dotychczasowy dyrektor operacyjny.
Robert Strzelecki i Thomas Birk, do końca lutego zarządzający spółką, uznali, iż osiągnęła już ona poziom rozwoju pozwalający na przekazanie jej w ręce nowego zarządu. - Mam nadzieję, że SoftwareHut rosnąc w siłę wypłynie teraz na nieeksploatowane przez nas jeszcze wody. Jestem przekonany, że z właściwymi ludźmi na pokładzie, otwieramy nowy rozdział w historii spółki. Życzę wszystkim powodzenia i odnalezienia satysfakcji w ich rolach - powiedział Robert Strzelecki, ustępujący prezes SoftwareHut. Obecnie jako prezes zarządu Grupy TenderHut będzie wspierał sprzedaż wszystkich spółek zależnych, pracując nad komplementarnością oferty dla klientów.
- Dziękuję Robertowi i Thomasowi za zaufanie, jakim mnie obdarzyli. Prowadzenie tak dynamicznie rosnącej firmy, jaką jest SoftwareHut, to ogromne wyzwanie i ekscytująca przygoda. Wierzę, że wspólnie z zespołem istotnie poszerzymy portfel klientów spółki - powiedział Bieńko.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Piotr Bieńko poza branżą reklamową. Został szefem SoftwareHut