Tauron przygotowuje się do przetargu na obsługę jego działań w internecie
Spółka Tauron Sprzedaż zaprosiła agencje do składania deklaracji dotyczących udziału w planowanym przez nią przetargu na świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowo - sprzedażowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Agencje mają kilka dni na wypełnienie odpowiedniego formularza, w którym m.in. zadeklarują chęć udziału w taki przetargu oraz wykażą się doświadczeniem w zakresie, który przetarg obejmuje.
Przetarg będzie dotyczył usług polegających na przygotowywaniu (planowaniu, projektowaniu i produkcji), prowadzeniu i monitorowaniu efektów kampanii reklamowych Tauronu w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).
Tauron informuje, że z wybraną w przetargu agencją (lub agencjami) zawrze umowy ramowe. Spółka nie podaje na jak długo zawrze z nimi umowy. Nie podaje też terminu startu przetargu.
Obecnie obsługą kampanii reklamowych Tauronu w internecie zajmuje się agencja ClickAd, która jesienią ub.r. wygrała przetarg wspólnie z domem mediowym Codemedia. Od kilku miesięcy pracuje jednak sama - dom mediowy Codemedia jesienią ub.r, ogłosił bowiem upadłość.
Tauron planuje też przetarg na kompleksową obsługę reklamową.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tauron przygotowuje się do przetargu na obsługę jego działań w internecie